Müügitingimused

Müügitingimused

Müügitingimuste kehtivus

• Müügitingimused kehtivad ostugrupp.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtte OstuGrupp OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
• Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (TKS) ja teised õigusaktid.
• Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel ostugrupp.ee.


Hinnainfo

• Kõik veebipoes kuvatud hinnad sisaldavad 22% käibemaksu, kuid arvel see ei kajastu, kuna ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane.
• Tellimustele alates 50 eurost kehtib tasuta transport.
• Kui tellimuse summa jääb alla 50 euro, lisandub hinnale saatmistasu vastavalt Tarbija valitud tarneviisile (Omniva või DPD hinnakirja alusel).
• Hinnad kehtivad tellimuse vormistamise hetkel kuni maksetähtaja saabumiseni (1 päev pärast tellimuse esitamist).
• Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, rakenduvad sellele vormistamise hetkel kehtinud tingimused.
• Veebipood jätab endale õiguse muuta hindu. Kõik hinnamuudatused kajastatakse veebilehel.


Tellimuse vormistamine

• Lisage soovitud tooted ostukorvi.
• Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
• Seejärel saate valida, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina (kui selline valik on olemas).
• Vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige sobiv tarneviis ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel kuvatakse arve, mille saate tasuda pangalingi või pangaülekandega.
• Täitke tellimuse andmed hoolikalt, kuna õigete andmete alusel toimub korrektne kohaletoimetamine ja vaidluste vältimine.
• Tellimusi käsitletakse igapäevaselt (E–P 8.00–17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14:00, vormistatakse see laupäeval. Sama kehtib ka „tulen ise järele“ tarnevaliku puhul.


Müügilepingu jõustumine

• Müügilepinguga kohustub Veebipood andma Tarbijale üle toote ning võimaldama omandi üleminekut. Tarbija kohustub tasuma toote eest ning selle vastu võtma.
• Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 1 päeva möödumisel tellimuse vormistamisest.
• Müügileping jõustub pärast makse laekumist Veebipoe arvelduskontole.


Kohaletoimetamine

• Kaupu saadetakse ainult Eesti Vabariigi piires.
• Pärast müügilepingu jõustumist komplekteeritakse tellimus ja antakse logistikapartneritele üle.
• Tarneajad kehtivad alates tellimuse eest tasumise hetkest.
• Tarneaeg on 1 kuni 14 tööpäeva (kui toode on laos). Märge “Laos” võib tähendada ka tootjaladu.
• Täpsete andmete esitamine tellimisel aitab vältida kohaletoimetamise viivitusi.
• Saatmiskulu tasub ostja, info on kuvatud tarneviisi juures.
• Veebipood ei vastuta viivituste eest, kui kaup on õigel ajal üle antud, kuid tarne hilineb logistikapartneri tõttu.
• Erandjuhtudel võib tarneaeg ulatuda kuni 45 kalendripäevani.


Tagastamisõigus

• Tarbijal on õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul ilma põhjust avaldamata.
• Kui tarbija soovib lepingust taganeda, peab toode olema uueväärne ja kasutamata, välja arvatud ulatuses, mis on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

Kui tagastatav kaup on olnud reaalses kasutuses või selle väärtus on vähenenud (nt. kulumisjäljed, mustus, mehaanilised kahjustused jne), on OstuGruppil õigus tagastatavat summat vähendada vastavalt toote väärtuse vähenemisele.

Vastavalt võlaõigusseaduse § 56⁶ lõikele 5 vastutab tarbija toote väärtuse vähenemise eest juhul, kui toodet on kasutatud rohkem, kui vajalik selle olemuses ja toimimises veendumiseks.
• Taganemisavaldus tuleb saata aadressile info@ostugrupp.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
• Kauba tagastamine peab toimuma samuti 14 päeva jooksul avalduse esitamisest või peab esitama tõendi, et kaup on logistikafirmale üle antud.
• Kui Veebipood on nõustunud ise kaubale järele tulema, ei pea klient tagastust ise korraldama.
• Raha tagastatakse hiljemalt 30 päeva jooksul pärast taganemisavalduse kättesaamist.
• Raha kantakse samale arvelduskontole, kust see tasuti.
• Tarbijale hüvitatakse ka tarnekulud, välja arvatud juhul, kui valiti kallim tarneviis kui Veebipoe pakutud soodsaim valik.
• Kui toode või pakend on rikutud mittesihipärase kasutuse tõttu, on OstuGrupp OÜ-l õigus vähendada tagastatavat summat.
• Juriidilisel isikul puudub taganemisõigus.
• Tagastamise transpordikulud kannab klient.


Vääramatu jõud

• Veebipood ei vastuta kahjude ega kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui need on põhjustatud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.


Isikuandmete töötlemine

• Tarbija annab nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks (nimi, kontakt, aadress, e-post) tellimuse täitmise ja kohaletoimetamise eesmärgil.
• Veebipoel on õigus kasutada Tarbija aadressi reklaami ja info edastamiseks.
• Tarbijal on õigus keelata oma isikuandmete kasutamine, v.a. juhul kui see on vajalik lepingu täitmiseks.
• Otseturundus toimub vaid Tarbija eraldi nõusolekul.
• Turvaline andmeside tagab, et Veebipoel puudub ligipääs Tarbija pangatunnustele.
• OstuGrupp OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete andmed Maksekeskus AS-ile.


Pretensioonide esitamine

• Veebipood vastutab kauba lepingutingimustele vastavuse eest kuni 2 aasta jooksul alates üleandmisest.
• Puuduse ilmnemisel tuleb esitada pretensioon 2 kuu jooksul koos ostuarvega.
• Puuduse korral tuleb toote kasutamine lõpetada.
• Parandamine või asendamine lepitakse kokku Veebipoega ning kulud kannab Veebipood.
• Veebipood ei vastuta Tarbija põhjustatud kahjustuste eest.
• Pretensioon tuleb saata e-posti teel aadressile info@ostugrupp.ee koos tellimuse ja tooteinfoga.
• Pretensioonile vastatakse hiljemalt 14 päeva jooksul.
• Kui parandamine või asendamine pole võimalik, on Tarbijal õigus leping lõpetada ja raha tagasi nõuda.


Tarbija õigus pöörduda komisjoni poole

• Kui Tarbija pole rahul lahendusega, võib ta pöörduda Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni või kohtu poole.
• Vaidluste lahendamiseks Euroopa Liidu siseselt võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusse.